Wymiana zamaka centralnego w seacie

i wał sprężarki jest osadzony na tak zwanych łożyskach ślizgowych czyli panewkach smarowanych olejem to właśnie te panewki mogą ulegać zużyciu a nawet zatarciu. Często zdarza się to w turbinach źle eksploatowanych - czyli jeśli si

Wymiana zamaka centralnego w seacie

Jak naprawić turbo?

Co może się zepsuć w turbosprężarce? Jest kilka rzeczy, które w tym urządzeniu mogą się poddać po dziesiątkach tysięcy kilometrów eksploatacji.

Jeśli wał sprężarki jest osadzony na tak zwanych łożyskach ślizgowych czyli panewkach smarowanych olejem to właśnie te panewki mogą ulegać zużyciu a nawet zatarciu. Często zdarza się to w turbinach źle eksploatowanych - czyli jeśli się zbyt ostro jeździ na zimnym silniku i nie pozwala się schłodzić turbinie po jeździe.

W przypadku zatarcia turbiny konieczna jest zarówno wymiana panewek jak i szlifowanie wału turbiny. Najtrudniejszą kwestią jest odpowiednie wyważenie całości wirnika po wykonanej naprawie. Dlatego niezbędne jest posiadanie odpowiednich maszyn. Właśnie takie maszyny do regeneracji i wyważania turbin mają w Regmocie w Mielcu. Wystarczy do nich wysłać zepsutą turbinę kurierem i wróci jak nowa.


Gazety motoryzacyjne

Na rynku obecnie dostępnych jest wiele gazet, które są przeznaczone głównie dla fanów motoryzacji. Co prawda, spora część osób zainteresowanych motoryzacją nie sięga po tego typu fachową prasę, jednak są i zainteresowani tego rodzaju gazetami. Jakich informacji możemy szukać w prasie dotyczącej samochodów, motocykli i innych pojazdów? Przede wszystkim, najczęściej artykuły znajdujące się w takich gazetach traktują o nowinkach technicznych i najnowszych modelach samochodów, które są wprowadzane na rynek. Dodatkowo, fachowa prasa dostarcza wiele cennych wskazówek dla osób, które chcą unowocześnić swoje auto lub też przeprowadzić jakieś naprawy. Zamieszcza się tam również zwykle ogłoszenia o możliwościach kupna czy sprzedaży aut lub o wydarzeniach motoryzacyjnych.


Rizbity samochodów - co zrobić?

Auta najczęściej złomujemy, ponieważ padły ofiarą wypadku. Czasami naprawdę nie ma już czego naprawiać. Pół biedy, jeżeli mamy wykupione AC, chociaż przy samochodach i niskiej wartości, w sumie niewiele to da.

Jeżeli nie mieliśmy AC to i tak powinniśmy uzyskać zwrot kosztów z tytułu OC sprawcy, no chyba że sami spowodowaliśmy ten wypadek. Jednak trzeba się uzbroić w cierpliwość i walczyć o swoje - ubezpieczyciele często zaniżają stawki.

Skupów rozbitych samochodów jest sporo, warto więc sprawdzić który zapłaci za naszego rozbitka najlepiej.