Okazyjne kupowanie części samochodowych

zamki centralneWiele osób chcąc nieco zaoszczędzić na naprawie samochodu sprowadza części samochodowe od osób prywatnych.
Takie osoby, które są zainteresowane sprzedażą posiadanych przez siebie części samochodowych zwykle zamieszczają ogłoszenia w gazetach codziennych lub na stronach internetowych.
Wiadomości o ich ofertach rozchodzą się także dzięki temu, że osoby posiadające samochody lubią rozmawiać na ich temat.
Dzięki temu można natrafić na jakieś okazje związane ze sprzedażą części samochodowych. Są one związane na przykład z tym, że osoba posiadająca kilka samochodów chciałaby zrobić porządek w swoich garażach. Można także korzystać ze sklepów z używanymi częściami samochodowymi. Często trafiają do nich części samochodowe odsprzedawane przez osoby prywatne.

Pojazdy mechaniczne dostępne w komisach samochowych

zamki centralneWiele osób robi zakupy w komisach samochodowych.
W takich miejscach można kupować tanie części samochodowe, które nie są jeszcze za bardzo zniszczone, ale są udostępniane po niższych cenach. Zdarza się także, że w komisach można dokonać zakupu całych samochodów.
Tego rodzaju samochody, jakie zostały kupione w komisie wykorzystywane są potem do różnych przewozów lub do przemieszczania się na małych odległościach.

Trzeba bowiem pamiętać, że samochody dostępne w komisach są już używanymi i w jakiś sposób uszkodzonymi samochodami.

Jednak mogą one jeszcze przez jakiś czas spełniać swoje funkcje.

To samo dotyczy motorów i innych pojazdów mechanicznych dostępnych w komisach samochodowych.

Dlatego trafiają do nich na przykład pojazdy rolnicze.

jako FSO Lanos

W październiku 2004 roku rozpoczęto sprzedaż tego modelu na rynku polskim jako FSO Lanos, jednak modele eksportowane na Ukrainę dalej oferowane były pod marką Daewoo (na Ukrainę trafiały również małe partie aut pod marką FSO).

Niedługo po tym fakcie wycofano z oferty silniki 1,5 16V (ze względu na konieczność ich importu z Korei).

W kwietniu 2007 roku zaprezentowano Lanosa plus, który był atrakcyjną, bardzo dobrze wyposażoną wersją tego auta.

Od połowy 2008 roku na rynku polskim oferowano wyłącznie Lanosy plus. 22 kwietnia 2004 GMDAT podpisał z FSO umowę dającą prawa do produkcji Lanosa i Matiza do końca 2006 roku, a prawa do sprzedaży do połowy 2007 roku.
Umowa gwarantowała również FSO prawo do eksportu samochodów oraz dostawę części zamiennych w ciągu 7 lat. Jednak na przełomie 2006 i 2007 znów przedłużono prawa do produkcji do końca 2008 roku, a sprzedaży samochodów do połowy 2009.
FSO, ze względu na rozwój produkcji Chevroleta Aveo, oraz kończącą się umowę licencyjną zakończyło produkcję Lanosa 3 października 2008 roku.

Jego produkcję przyjął AvtoZAZ i od tej pory je wyłącznym producentem tego modelu na świecie.

Początkowo część podzespołów do jego produkcji była importowana z Polski. Przez pewien czas Lanos zajmował czołowe miejsca na listach sprzedaży w swoim segmencie w Polsce (ok.
2000 r.).
Po jego wprowadzeniu na rynek znacznie spadła sprzedaż produkowanego od kilku miesięcy wcześniej Fiata Siena i w mniejszym stopniu jego odmiany Palio Weekend i spadała dalej w kolejnych latach. Z jego powodu planowana na 50 tys. sztuk rocznie produkcja obu tych modeli osiągnęła maksymalnie jedynie 50% tej liczby w 1998 roku. Popularność Lanosa spadła podczas afery dotyczącej bankructwa Daewoo Motors.

W późniejszym okresie znacznie wzrosła ze względu na eksport na Ukrainę.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Daewoo_Lanos

.

Widok do druku:

zamki centralne

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: