Każda firma musi mieć stronę. Dlaczego

e jest projektem, na bazie którego ten produkt powstał lub powstanie, podobnie jak czerwień nie jest projektem czerwonej torebki, lecz jej cechąpotrzebny przypis. Jeśli widzimy produkt finalny, a nie znamy jego projektu, to uży

Każda firma musi mieć stronę. Dlaczego tworzenie stron rybnik

Cytat o designie w Wikipedii

Często zamiast projekt (designerski), mówi się design, i tylko z kontekstu wynika, z którym pojęciem mamy do czynienia. Design jako cecha produktu, nie jest projektem, na bazie którego ten produkt powstał lub powstanie, podobnie jak czerwień nie jest projektem czerwonej torebki, lecz jej cechąpotrzebny przypis.

Jeśli widzimy produkt finalny, a nie znamy jego projektu, to używanie pojęcia design jako projekt niesie ze sobą ryzyko błędu. Wyjaśni to przykład, w którym omawianą cechą jest wygląd, określany ? dla uproszczenia ? potocznymi słowami: "ładny" lub "brzydki". Określenie "ładny design" (jako projekt) ? nie musi być prawdziwe, bo projekt mógł być brzydki, a wykonawca wykonał dzieło niezgodnie z projektem. Można jednak się upierać, że dzieło powstało w oparciu o inny projekt, który właśnie był ładny. Rzeczywiście mogło tak być, ale to nie znaczy, że ładny wygląd zawsze jest skutkiem ładnego projektu, niekoniecznie oryginalnego. Możliwa jest bowiem sytuacja, w której wykonawca zaczął wykonywać dzieło w oparciu o oryginalny (brzydki) projekt, ale w trakcie pracy nieco improwizował, wprowadzając spontaniczne zmiany, na skutek których uzyskał efekt lepszy od zamierzonego przez projektanta. Wówczas stwierdzenie "ładny design" w sensie "projekt designu" jest fałszywe, bo ładnego projektu nie było.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Design


Korzyści e-commerce w Wikipedii

Korzyści wynikające ze stosowania e-commerce jest wiele, najważniejsze z nich to:

oszczędność kosztów funkcjonowania i wyposażania biur, zmniejszenie liczby personelu, skrócenie kanałów dystrybucji (uproszczenie obiegu dokumentacji), zwiększenie prostoty kontaktu z klientami, całkowita lub częściowa rezygnacja z korzystania z magazynów,
zwiększenie ergonomii pomieszczeń ze strony producenta, tak jak przeznaczenie fizycznej powierzchni sklepu np. na produkcyjną bądź składową,
możliwość indywidualizacji kontaktu, rozumiana jako komunikacja z konkretnym odbiorcą (tzw. model one to one),
interaktywność, czyli ułatwione zapamiętywanie prezentowanych treści,
elastyczność,

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny


Rozwój interesów w Internecie

Niewątpliwie jednym z kluczowych elementów, które są niezbędne do osiągnięcia sukcesu w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej jest założenie strony internetowej. To właśnie Internet jest obecnie głównym źródłem wiedzy na wiele tematów. Nic więc dziwnego, że spora część współczesnej działalności gospodarczej koncentruje się właśnie w Internecie.

Dlatego też, jeśli chcemy rozpocząć prowadzenie interesów w sieci warto zdecydować się na utworzenie strony internetowej prezentującej naszą ofertę. Dodatkowo warto postarać się o utworzenie sklepu internetowego, jeśli planujemy prowadzić także działalność handlową. Internet to kluczowe miejsce, które pozwoli nam rozwinąć działalność gospodarczą i znacznie zwiększyć dochody.